dijous, 8 de maig del 2008

Metamorfosi de tu (10.02.2007)

Metamorfosi de tu
paraules de desig petit
amb mirades de neu;
sols estels de nit.

Gests menuts de llum
somriures de caramel
i una idea present;
imatges verges de cel.

Línies perpendiculars
creuant-se amb tu
mentre imaginar és destí
del nostre futur.

Gests menuts de llum
somriures de caramel
i una idea present;
imatges verges de cel.


Pols de roba (nova)
i aigua verda de riu.
Garlandes de lluna;
records de l'estiu.

Gests menuts de llum
somriures de caramel
i una idea present;
imatges verges de cel.




3 comentaris:

Anònim ha dit...

Preciós, Sara, preciós :)


Hem de fer un intercanvi: jo et passo els meus i tu em passes els teus , vale ? :)


Una abraçada beeeeeeeeeeen grossa, ojazos !

I ja saps que hem de quedar mínim 31 + 1 dies a l'any per dinar junts , e ? jajaja


Ptons :)

Anònim ha dit...

eis!!
que has fet!! ara estare cantant aquesta canço tota la setmana!!! jajaj
s'ha de dir que, encara que sigui molt cutre, enganxa molt!!

En fi, que a veure si quedem i m'ensenyes el teu regal d'aniversari (que serà, que serà...jeje), que jo tb tinc una coseta preparada...

Molts petunassus de la teva superfillola merche!

Unknown ha dit...

www.fotolog.com/nbonet





moltes felicitats!!!



t'estim... =)!