diumenge, 14 de setembre del 2008

Petit àngel: Carles




Petit àngel que vius en nosaltres,

somriure de somriures que ens has donat;

príncep de les melodies trobades

i de les paraules que m'has regalat.






Enamorat de la cançó

de veu preciosa i màgica.

Preocupat dels qui rondaven

vora teu fent camí.






Un gran regal que avui em roben

però que en cada gest serà destí;

gaudir-te i descobrir-te

sense dubte el devenir.






Tornar-me la teva mirada

recuperar el teu somrís

trobar-te en la jugada

ser sempre amb mi.




A la memòria del Carles, el meu contralet preferit, el meu
germà trobat, el meu estimat!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per dir el que sents sense amagar-te.

Gràcies per compartir els teus sentiments

Gràcies per obrir el teu cor sense por

Fa dies que t'ho volia dir, però no em sortien les paraules. Avu només una.

Gràcies

Anònim ha dit...

Sareta, preciosa!

És molt bonic, de debò.

Molts ànims. I una abraçada ben forta.

Caudellunes ha dit...

Sara, preciosa,
de paraules precioses,

Quan les paraules surten del cor és quan poden ajudar a guarir les ferides de l'ànima i aquestes són amor i emoció pura.

Petons, bonica,

Laura

Anònim ha dit...

Sara!

Sóc la Nat, amiga de la Maria.

És preciós això que has escrit. T'aniré llegint. :)

Una abraçada

lanoiadelsditsderosa ha dit...

en mi hi tens una abraçada, quan vulguis!

sigues forta!

Anònim ha dit...

Demà per tu, Carles. Amb un gran buit dins dels nostres cors, però també amb un gran somriure, et dediquem aquest concert i tots els que vindran, perquè mai t'oblidarem i sempre estaràs amb nosaltres.

Sara, un petó ben fort! Demà és el gran dia!!!!!! Fins demà!!!