dilluns, 14 d’abril del 2008

El temps de les mandarines ...Camí a Zagreb... (tot torna, desembre 2006)

El temps de les mandarines
i el fred d'una tardor
que arriba humida, trista i sola.
Les parets d'una casa
que no vol ni pot ser llar,
mentre espero quelcom per descobrir.
Les olors em són estranyes
rere uns vidres forasters
d'històries d'altres que m'abrumen.
Penso en la màgia...
en com un petit gest
es transforma en somrís ínfim.
I no hi ha respostes
que em convencin
del sentit del devenir.
Potser és que l'hivern
m'ha agafat per sorpresa
i jo encara busco mandarines.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Wola!!
Soc la Mercè...
Estic aqui a casa, aburrideta i he començat a escoltar la Rossana. No sé perquè, però m'ha fet recordar-me del teu bloc i que et vaig dir que t'escriuria...jejej
En fi, que aprofito l'avinentesa (no sé si s'escriu així, però vaja...) i t'escric un trosset de la cançó que més m'agrada de Rossana:

Tu sonrie y veras como todo lo que hay en tus ojos parece que brilla,
que la vida es legal,
y al final lo que da si lo cojes son más de tres dias.
A poquito,
que sonrias se contagia la mia.
Y los malos momentos se haran de colores,
mientras sobre alegria y no falten canciones!!

Te la dedico!! tota per tu!! jejej

Aix, q yo te quiero muxo, como la truxa al truxo!!!

Unknown ha dit...

princesa!

q bonic! :D

una abraçadíssima!!!!!

Anònim ha dit...

Aaaaaish..

Hola, Sara !

Preciós el poema, m'ha encantat :)



Ja et vaig dir que em passava sempre, però no volia comentar fins poder dir-te: http://perenne.wordpress.com/
És jove encara, però ja anirà creixent i el faré vell.


Bueno, una gran abraçada i un suspir sentit :)


P.D.: saps qui sóc, no ? :D