dissabte, 17 de maig del 2008

Reflexionant sobre Encontres


Si em trobes pel carrer i em preguntes què és Encontres et respondré que és un regal de reis! Crec que és una bona definició per a E' 138.
Al llarg de la setmana diversos temes han anat ressonant en el meu cap, i la veritat és que ha estat com una onada d'aire fresc.
Experiències, sensacions i sobretot ganes de crèixer, de conèixer, de fer camí, de ser; de viure!

Somiar plegats un nou món que no està tan lluny, que neix en les mirades sinceres i que creix en el dia a dia amb tot allò que ens passa, que sentim, que respirem.
Sempre m'ha agradat molt la paraula RESPIRAR, m'agrada dir: "m'agrada com respires" però trobar gent que t'agradi com respira és complicat! Darrerament, des del mes de març la vida no ha fet més que oferir-me gent així, i no puc fer altra cosa que donar les gràcies.
Perquè tu formes part d'aquesta manera de viure, gràcies per ser al meu costat!

2 comentaris:

Caudellunes ha dit...

Vivint a fons de veritat...respirant... Això és el que llegeixo en el fons d'aquests posts!!

Felicitats, una altra vegada!

Un petó

Cau

Bernat Picornell Grenzner ha dit...

Ja queda menys x divendres... ai ai ai! jejeje